دانلود موزیک ویدئو مسعود درویش به نام ببخش
تبلیغات

خبرنامه وب سایت:






تاريخ : یک شنبه 11 مرداد 1394 | 3:59 PM | نویسنده : مهدی

دانلود موزیک ویدئو مسعود درویش به نام ببخش

دانلود موزیک ویدئو مسعود درویش به نام ببخش

 
 
 
 
 
 
 
 
متن آهنگ
اگه احساسمو انکار میکنم … قلبمو به تو هی اجبار میکنم
نمیخوام به همدیگه وابسته شیم … اگه من اینجوری رفتار میکنم
کاشکی میفهمیدی که دوست دارم … ولی مجبورم که تنهات بذارم
تو رو قسم به عشقمون … منتظرم دیگه نمون
تو رو قسم به زندگی تموم کن این دلبستگی
ببخش اگه بریدم اشک تو رو ندیدم
ببخش اگه از عشقت من ساده دست کشیدم
.
.
.
ببخش اگه بریدم اشک تو رو ندیدم
ببخش اگه از عشقت من ساده دست کشیدم
ببخش اگه نفس نفس دارم ازت دور میشمو
به دوری آغوش تو هر لحظه مجبور میشمو
ببخش اگه فرضت نشد عشقم رو ثابت بکنم
نشد تو آغوشم تو را واسه یه بار خوابت کنم
تو رو قسم به عشقمون … منتظرم دیگه نمون
تو رو قسم به زندگی … تموم کن این دلبستگی
ببخش اگه بریدم اشک تو رو ندیدم
ببخش اگه از عشقت من ساده دست کشیدم
ببخش اگه بریدم اشک تو رو ندیدم
ببخش اگه از عشقت من ساده دست کشیدم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : موزیک - music ، اهنگ ایرانی - music irani ، منبع موزیک ها smusic ، ،

برچسب : Bebakhsh, masoud darvish ، دانلود آهنگ های مسعود درویش ، دانلود موزیک ویدئو ، دانلود موزیک ویدیو ، دانلود موزیک ویدیو HD ، دانلود موزیک ویدیو ببخش ، دانلود موزیک ویدیو جدید ، دانلود موزیک ویدیو جدید ایرانی ، دانلود موزیک ویدیو جدید با کیفیت ، دانلود موزیک ویدیو مسعود درویش ، مسعود درویش ، موزیک ویدئو ، موزیک ویدئو ببخش از مسعود درویش ،